chantalvalstar.reismee.nl

Ik wil niet weeeegggg!!

Op dit moment loop ik door de winterkou van Australië naar de bus! Ik stap mn huisje uit en ik krijg nog een zwaai van Zoe en mn hostdad! :) ik lach vrolijk door en geef een grote zwaai terug. En bedenk me ik wil hier niet weg! Ook hebben ze mij net meegevraagd om dit weekend naar de Blue Mountains te gaan! Euhhh leuk!! Tuurlijk!

Goed ik loop dus naar de bus om naar Anouk en Larissa te gaan. Larissa gaat morgen namelijk haar reis beginnen naar Bali! Coool! Ik heb een tas bij met daarin een weegschaal, haha! Voor Larissa haar backpack ????

Ik heb van de week veel geboekt..

Oja onderbreking, voetgangers hebben hier dus geen voorrang als auto's uit een parkeerplaats of iets komen terwijl ik gewoon op de stoep loop.

Ik heb van de week tickets naarHhobart, Tasmanië geboekt! Met korrrrting, het was ineens 80 dollar goedkoper! :) even snel gevraagd of mn hostouders alvast wilde betalen.. en dat wilde ze natuurlijk! :) Happy me. Vorige week heb ik een tour in Alice Springs geboekt! Naar Uluru, je weet wel die ene grote rode/oranje/gele steen in het midden van Australië, en nog een paar bezienswaardigheden daar. Ojaaa ik zit nu dus in de bus en die is duuuuuidelijk niet gemaakt voor mensen met lange benen. Op sommige zitplaatsen kan ik niet eens met mn benen recht zitten.. schandalig haha.

Ik heb vanavond weer heerlijk gekookt, ik dacht te veel, Maar aalles ging op! Jeeh!

Okaaayy,

Weekendtijd!19-20-21 mei

Voor mn gevoel heb ik mijn vorige blog nog 2 dagen geleden geschreven, Zo hard vliegt de tijd hier! Vrijdagmiddag sprak ik met Larissa af, niets bijzonders gedaan het was vooral gewoon gezellig! Zaterdag was 1 van hostkids jarig! Rafferty werd 8 jaar! Ik heb 's ochtends uitgeslapen, had ik nodig! ^_^ 's Middags kwam er wat visite, dat was wel even gezellig! Daarna ging ik naar Chatswood, dineren met de girlsss bij grill'd, onze favo burgertent, yum. Daarna gewoon een chill filmavondje bij Anouk zonder Anouk haha. Inmiddels zegt ze al ons appartement (:.

Zondagochtend stonden we vroeg op want we gingen naar de Wentworth falls in de Blue Mountains. Papa en mama hadden daar een wandeling gemaakt die ik absooooluut ook nog moest doen! Daar gingen we dus! Heel fijn ook dat er trackwork op de route was, Maar oké. Meiden kletsen wel! Anouk Larissa en ik hebben een hele mooie wandeling gemaakt langs een grote cliff, Watervallen en heeeeel veel trappen! We hadden ook nog eens perfect weer! Wereldreis terug naar huis en lekker naar bed voor een nieuwe week!


Afgelopen weekend

Vrijdag was Larissa jarig! Dat hebben we s'avonds gevierd met taart en kaarsjes in de botanical gardens. Niet zomaar de botanical gardens... het is namelijk Vivid in Sydney. Hét (gratis) winterfestival van Sydney. Elke avond 3 weken lang is de stad verlicht met heel veel lichtjes, objecten met licht, water lichtshows en lichtshows op gebrouwen. Gebouwen zoals de Harbour Bridge Opera House. Ik zet een paar foto's in mn fotoalbum. Larissa sliep bij mij en de volgende dag gingen we naar de bioscoop, uhm om 10 uur 's morgens, kan gewoon. Het was een heeele chille bioscoop. Alle stoelen waren zoals papa zijn relaxe stoel thuis met knopjes om je stoel te veranderen van stand. Na de film zijn we naar het food festival op Manly gegaan! Gechilld in het zonnetje op het strand met lekker eten! Ferry terug naar Circular Quay en bij een Italiaan pasta's pizza's en lasagna's gegeten. Daarna ben ik met Larissa nog naar the rocks gegaan. Om vivid te bekijken! Mooooii! Daarna naar Anouk en slaapfeestje bij Anouk! De volgende dag stond namelijk de wijntour op het programma. Een wijnstreek vlakbij Sydney zo groot als heel België, daar moet ik heen! Hunter Valleys heet het, voor de kenners! Erg gezellige dag met veeel wijn. We bezochten 4 wijnmakerijen, waarbij 1 ook met kaas, yum! En we hadden nog 1 chocola tasting ding.

Prima weekje gehad. Raff heeft mij ten huwelijk gevraagd op de trampoline. 'Chantal, will you marry me? Ehmm.. Yess of course Raffie! En gister bakte ik samen met Zoe een appeltaart voor het weekend. Toen zei ze ineens. 'I think you are my best friend!' AAAWHHH CUTIE!!

Papa is vandaag jarig! Happy birthday paps! Vandaag ga ik naar de Blue Mountains met de familie! Zin innn!

Spreek jullie laterrr,

Byeeee xoxoo

Chantal


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active