chantalvalstar.reismee.nl

Happy new year! Happy new blog!!

Over 4 weken precies vlieg ik ergens hoog in de lucht met als eindbestemming Sydney! Mijn ticket is inmiddels geboekt. Ik vertrek maandagavond 30 januari om 22.00 uur vanaf Schiphol naar Dubai!!! Waar ik maar 2 uur ben, maaaaaar Dubai is Dubai! Twee uur overstaptijd en dan vlieg ik door naar Sydney, daar kom ik dan woensdag lokale tijd half 7 ’s morgens aan.

En Ojaaaa ik vlieg met Qantas, airbus A380

Innocent
Voor degene die het niet kennen.. Grootste passagiersvliegtuig ter wereld, dubbeldekker, plaats voor 853 passagiers. Papa noemt het altijd een olifant in de lucht ;)

Ik reis samen met Anouk, super leuk. Anouk heb ik leren kennen op de au pair voorbereidingsworkshop van travel active. Zij gaat ook als au pair aan de slag in Sydney!

Het aftellen is begonnen! M’n nieuwe koffer is inmiddels gearriveerd, maar hoe ga ik in vredesnaam mijn halve inboedel daar in proppen…… Dat wordt zeker een uitdaging. Mijn komende 4 weken staan in het teken van inpakken, regelen, cadeautjes kopen, voorbereiden en gedag zeggen

Cry
Maar eerst nog veel leuke dingen zoals Jorne bezoeken in de Franse Alpen! Met vriendinnen leuke dingen doen en uiteraard een afscheidsfeestje!

Mijn hostfamily in Sydney heeft familie in de buurt wonen waar ook een nieuwe au pair komt in januari en laat dat precies ook een Nederlands meisje zijn! Nanette, ze kwam via Travel Active bij mijn vorige blog terecht en zocht contact met mij. Nu al super leuk! Altijd leuk om al wat contacten te hebben aan de andere kant van de wereld!

Als ik op 1 februari in Sydney aankom, verblijf ik eerst nog een paar dagen in Sydney. Dan kan ik een beetje acclimatiseren. Het is er nu namelijk rond de 30 graden! Nogal een verschil met dit koude kikkerlandje. In die dagen probeer ik ook van m’n jetlag af te komen van ongeveer een halve dag, niet ideaal! Maar dat komt wel goed

Smile
.Ook is er een meet and greet van Smart au pairs, partnerorganisatie in Australië van Travel Active. Daar wil ik ook naar toe gaan!

Dit was het denk ik weer! Ik heb er heel erg veel zin in! En misschien schrijf ik mijn volgende blog aan de andere kant van de wereld….

Kusjes en knuffels,

Chantal

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active